Klantenservice
Waar kunnen wij je mee helpen?
Heb je een vraag over je bestelling, levering of een van onze producten? Dan ben je hier aan het juiste adres. Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen én kun je gemakkelijk je vraag aan ons stellen via het formulier hieronder.
Liever eerst de meest gestelde vragen bekijken? Scroll naar beneden!
Meest gestelde vragen
Heb je een bestelling geplaatst of ben je van plan dat te doen? Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen over de levering van onze producten.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verde
Uw bestelling wordt geleverd met een stenentrailer of een schuifzeilentrailer met kooiaap. Dit zijn vrachtwagens met een lengte van ongeveer 18 meter. Ons team bepaalt aan de hand van uw adres welk type transport geschikt is.
Geen probleem! Neem contact met ons op als u twijfelt over de bereikbaarheid van uw locatie. In sommige gevallen kan levering met een kleinere vrachtwagen (zoals een bakwagen of citytrailer) worden geregeld. Houd er rekening mee dat hier extra kosten aan verbonden kunnen zijn, uiteraard in overleg.
Levering vindt normaal gesproken plaats binnen 2 à 3 werkdagen na bestelling. Heeft u een specifieke leverdatum in gedachten (eerder of later)? Laat het ons dan weten, dan stemmen we de levering graag met u af.
Levering gebeurt tot aan de stoep of – waar mogelijk – op uw oprit. Het moet daarbij gaan om verharde paden met minimaal 3 meter vrije ruimte rondom. Levering via brandgangen of over mul zand is niet mogelijk.
Uw aanwezigheid is niet verplicht. De chauffeur kiest dan zelf een veilige en nette plek om te lossen. Heeft u specifieke wensen over de losplek? Laat het ons dan vóór levering weten.
Standaard leveren we binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Heeft u een levering op de eilanden nodig? Neem dan contact met ons op voor een aangepaste offerte.