Aflevervoorwaarden
Tuin Basics

1. Transport en Levering

Uw bestelling wordt geleverd met een steentrailer of schuifzeilen-trailer met kooiaap. Dit zijn grote vrachtwagens van ca. 18 meter lang. Op basis van uw adres maakt ons team een inschatting welk transportmiddel geschikt is.

Twijfelt u over de bereikbaarheid van uw locatie? Neem gerust contact met ons op – we denken graag met u mee.

2. Kleinere Vrachtwagens

Is levering met een grote trailer niet mogelijk? Dan kunnen we gebruikmaken van een kleinere vrachtwagen (bakwagen of citytrailer). Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn – dit gebeurt altijd in overleg met u.

3. Levertijd

  • Standaard levertijd: binnen 2 à 3 werkdagen na uw bestelling.

  • Heeft u de producten eerder of later nodig? Laat het ons weten, dan stemmen we dit graag met u af.

4. Losplaats en Bereikbaarheid

  • Levering vindt plaats tot aan de stoep of, indien mogelijk, uw oprit.

  • De losplaats moet verhard zijn met minimaal 3 meter vrije ruimte rondom.

  • Levering door brandgangen of mul zand is niet mogelijk – houd hier rekening mee.

5. Aanwezigheid bij Levering

U hoeft niet aanwezig te zijn tijdens de levering. De chauffeur kiest dan een veilige en geschikte plek om te lossen.
Heeft u specifieke wensen? Geef deze dan voor levering aan ons door.

6. Pallets en Verpakking

  • 25kg zakken worden geleverd op een pallet.

  • (Halve) bigbags worden geleverd zonder pallet. Wilt u deze wel op een pallet ontvangen, geef dit dan aan bij uw bestelling.

  • Pallets zijn zonder statiegeld – u mag deze houden.

7. Bezorgtijdvenster

  • Levering vindt plaats tussen 08:00 en 20:00 uur.

  • Wilt u een indicatie van de bezorgtijd? Neem contact met ons op via e-mail of telefoon (vermeld hierbij uw postcode).

8. Levergebied

Wij leveren in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Wilt u daar geleverd krijgen? Vraag dan een aangepaste offerte aan.

9. Schade bij Levering

Is er schade ontstaan tijdens het transport?

  1. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

  2. Vermeld uw plaatsnaam en datum van levering.

  3. Stuur een e-mail met foto’s van de schade.
    Samen zorgen we dan voor een passende oplossing.